Model Ok-1-322 podobnie jak Tp-4 to konwersja na bazie produktu Fleischmana, parowozu BR-38. I tutaj inicjatywa producenta ograniczyła się do tampodrukowych oznaczeń. Konwersja APM dla tej lokomotywy zakłada podobny zakres jak w przypadku parowozu Tp-4 z tym, że dodatkowo przebudowy wymaga tył tendra oraz drzwi dymnicy... | ||||||
Ok-1-322 01 |
||||||
Ok-1-322 02 |
||||||
Ok-1-322 03 |
||||||
Ok-1-322 04 |
||||||
Ok-1-322 05 |
||||||
Ok-1-322 05 |
||||||
Ze względu na umieszczenie latarni na skrzyni narzędziowej, niedzownym stało się zaprojektowanie i wykonanie nowego światłowodu, który kierowałby promień mikrożarówki na odblaśniki umieszczone wyżej niż w oryginalnym BR-38. Miejsca pozostałe po niemieckich latarniach zostały zamaskowane przy użyciu odlewanych "zaślepek"... Pozostałe elementy konwersji to: usunięcie dzwona i prądnicy z dymnicy, malowanie kół i obręczy, wymiana latarni oraz zastosowanie nowych drzwi dymnicy (APM D015), w których poręcz wykonana jest z drutu 0.3mm a nie jak w oryginale odlana razem z całością... |
||||||
GALERIA | OFERTA | PROJEKTY | KONTAKT | START |