galeria oferta projekty kontakt


    Ty-2-406 z ostoją blachownicową wykorzystuje części podwozia i napęd Liliputa. Parowozy na tego typu ostoi były znacznie popularniejsze od tych na belce, a co za tym idzie - o wiele większy asortyment lokomotyw służył na PKP. Jednak model Liliputa (szczególnie po przeniesieniu produkcji na wschód) pozostawia sporo do życzenia jeśli chodzi o jakość wykonania. Wyjątkowo niestaranny montaż powoduje sytuację, że budowa polskiego Ty-2/42 w oparciu o model Liliputa staje się dość żmudna i nieopłacalna... Jedynie możliwość uzyskania blachownicowej ostoi i niezły napęd (najnowsze Liliputy mają też montowane dekodery...) zachęca do wykorzystania modelu ex austriackiego producenta...


Ty-2-406 01

Ty-2-406 02

Ty-2-406 03

    Oprócz Ty-2-406 w ofercie znajduje się także Ty-2-953 (tak jak wspomniano wcześniej: z okresu przed modyfikacją). Przynależności lokomotyw to odpowiednio: Poznań/Jarocin dla Ty-2-406 oraz Kraków/Chabówka dla Ty-2-953.



GALERIA |  OFERTA |  PROJEKTY |  KONTAKT |  START