Ty-2-406 z ostoją blachownicową wykorzystuje części podwozia i napęd Liliputa. Parowozy na tego typu ostoi były znacznie popularniejsze od tych na belce, a co za tym idzie - o wiele większy asortyment lokomotyw służył na PKP. Jednak model Liliputa (szczególnie po przeniesieniu produkcji na wschód) pozostawia sporo do życzenia jeśli chodzi o jakość wykonania. Wyjątkowo niestaranny montaż powoduje sytuację, że budowa polskiego Ty-2/42 w oparciu o model Liliputa staje się dość żmudna i nieopłacalna... Jedynie możliwość uzyskania blachownicowej ostoi i niezły napęd (najnowsze Liliputy mają też montowane dekodery...) zachęca do wykorzystania modelu ex austriackiego producenta... | ||||||
Ty-2-406 01 |
||||||
Ty-2-406 02 |
||||||
Ty-2-406 03 |
||||||
Oprócz Ty-2-406 w ofercie znajduje się także Ty-2-953 (tak jak wspomniano wcześniej: z okresu przed modyfikacją). Przynależności lokomotyw to odpowiednio: Poznań/Jarocin dla Ty-2-406 oraz Kraków/Chabówka dla Ty-2-953. | ||||||
GALERIA | OFERTA | PROJEKTY | KONTAKT | START |