Prezentowany Ty-2-810 to model z prywatnej "szopy" APM :-), wykonany w najwyższym standardzie i z zastosowaniem rozwiązań, które wykraczają nieco poza wykonanie w klasie II. Model posiada sterowanie analogowe i zbudowany jest w oparciu o części BR52 Guetzolda. Oryginalny silnik napędzający lokomotywę wymieniony został na Faulhabera - co znacznie podniosło kulturę pracy oraz właściwości trakcyjne (model porusza się płynnie i bardzo cicho...). Zastosowano oznaczenia Zarządu Krakowskiego i lokomotywowni Jasło. | ||||||
Ty-2-810 SE 01 |
||||||
Ty-2-810 SE 02 |
||||||
Ty-2-810 SE 03 |
||||||
Ty-2-810 SE 04 |
||||||
Ty-2-810 SE 05 |
||||||
Ty-2-810 SE 06 |
||||||
W tym egzemplarzu zastosowano eksperymentalne zasilanie bateryjne przednich latarni, niezależne od zasilania głównego. Dzięki takiemu rozwiązaniu - parowóz może mieć zapalone latarnie stojąc np. w gablocie... Z innych nietypowych rozwiązań można wymienić np. otwierane klapy skrzyń wodnych tendra oraz działający mechanizm otwierania (skala 1/87). Model posiada delikatnie wykonane ślady eksploatacji... Na fotografiach widać różne etapy budowy. Ze względu na pracochłonność przy wykonaniu - czas prac jest dość długi. |
||||||
Ty-2-810 SE 07 |
||||||
Ty-2-810 SE 08 |
||||||
Ty-2-810 SE 09 |
||||||
Ty-2-810 SE 10 |
||||||
Ty-2-810 SE 11 |
||||||
Ty-2-810 SE 12 |
||||||
Ty-2-810 SE 13 |
||||||
Ty-2-810 SE 14 |
||||||
GALERIA | OFERTA | PROJEKTY | KONTAKT | START |